Facebook Pixel je nástroj, který vám pomáhá sledovat a analyzovat návštěvníky vašeho webu, zlepšit reklamní kampaně a optimalizovat konverze. Pokud si nejste jisti, jak tento nástroj nastavit, nezoufejte. Online marketingová agentura YASHICA DIGITAL vám ráda pomůže. V tomto článku se dozvíte, co přesně je Facebook Pixel, jak ho nastavit.
Facebook Pixel je kód, který se vloží do vašeho webu a umožňuje sbírat data o návštěvnících, jejich chování a interakcích. Tato data lze následně využít při tvorbě a optimalizaci reklamních kampaní na Facebooku a Instagramu. Facebook Pixel vám umožňuje:
2. Instalace pixelu na webu: Doporučujeme si z nabídky vybrat možnost “Ruční přidání kódu pixelu na web“. Zkopírujte kód pixelu a vložte ho do hlavičky každé stránky na svém webu, do částí <head>. Co doporučujeme spíše je integrace pomocí Google Tag Manager. Pokud neznáte kódování, požádejte svého vývojáře či poskytovatele webových stránek. Samozřejmě se můžeme obrátit i na nás.
Níže můžete vidět na obrázku č. 5, jak jednoduše nastavit “Facebook Pixel” přes službu Google Tag Manager, kdy stačí vložit pomocí HTML značky daný kód a nastavit zobrazení napříč všemi stránkami.
3. Budete po vložení Facebook Pixelu na Váš web je zapotřebí službu potvrdit a zapnout pokročilé párování, které můžete vidět níže na obrázku č. 6. Pokročilé párování vám umožní přesnější práci s daty a zvýšení efektivity reklamy.
4. Posledním krokem je ověření, zda máte Facebook Pixel správně nastaven. Zde doporučujeme využít “Facebook Helper pro Google Chrome“. Uvedené rozšíření do prohlížeče Google Chrome vám umožní nastavit události, ale také kontrolovat správnost měření. Ukázka je níže na obrázku č. 7.
nastavení událostí (doporučujeme), kdy můžete můžete nastavit různé události jako např. “Potenciální zákazník”, což znamená, že je to událost v momentě, kdy například chcete získávat nové zákazníky přes formulář. Pokud máte naopak e-shop, tak bude zajímavá událost “nákup”. Možností je mnohem více. Ukázka je na obrázku níže č. 8.
Při využívání Facebook reklam se stane Facebook Pixel velkým pomocníkem, který dokáže lépe sbírat data o uživatelích a budete tak moci lépe cílit a využívat i například remarketingu.
Rádi vám pomůžeme s nastavením Facebook Pixelu. Napište nám a my se vám ozveme.
Vyberte si prosím způsob, jak s námi chcete komunikovat. Na výběr máte ze tří možností:
Kontaktovat telefonicky
nebo