CPM definice CPM je druh zkratky pro „Cost Per Mille„, což je marketingový termín používaný…
Výkonnostní reklama je marketingový přístup zaměřený na dosažení konkrétních cílů, jako jsou prodeje, registrace, telefonáty…
ROI, neboli návratnost investice, je finanční ukazatel používaný k měření efektivity investice do reklamy. Je…
DDoS, nebo útok distribuovaným odepřením služby, je typ kybernetického útoku, který je zaměřen na zneužití,…
ROAS, neboli „Return on Ad Spend“, je finanční ukazatel, který měří efektivitu investice do reklamy.…
PPC (Pay-Per-Click) je forma internetové reklamy, při které platíte pouze za kliknutí na vaše reklamní…
Domény jsou základním prvkem struktury internetových adres, které nám umožňují jednoduše navigovat a orientovat se…
Úvod Co to je marketingový mix známý také jako 4P? Jak funguje? A k čemu…
PNO je jednoduše ukazatel podílu nákladů na obratu. V praxi se jedná o hodnotu, která…
Imprese v online marketingu je termín, který označuje počet zobrazení reklamního obsahu na webových stránkách,…
Responzivita je přizpůsobení webových stránek či e-shopu různým zařízením, jako jsou počítače, tablety či mobily.…
KPI definice KPI je anglická zkratka „Key Perfomance Indicators“ a ve volném překladu jde o…
Co je to dropshipping? Dropshipping je obchodní model, ve kterém maloobchodní prodejce nabízí zboží svého…
Lead definice V praxi se jedná o potenciálního zákazníka, který projevil zájem o služby nebo…
Perex článku je krátký úvod článku, který bývá v rozmezí 2 až 5 vět. Představte…
Rádi s Vámi probereme možnosti online marketingových aktivit, které zajistí Váš růst
Vyberte si prosím způsob, jak s námi chcete komunikovat. Na výběr máte ze tří možností:
Kontaktovat telefonicky
nebo