Jak vyloučit interní návštěvnost z Google Anaytics 4

Úvodem

Jedním z nejdůležitějších aspektů správy webové stránky je sledování návštěvnosti a uživatelského chování prostřednictvím nástrojů, jako je Google Analytics 4 (GA4). Nicméně, pro správnou analýzu dat je nezbytné vyloučit vlastní návštěvy a interakce, které mohou ovlivnit výsledky a zkreslit analýzu. V tomto článku se zaměříme na způsob, jak vyloučit vlastní návštěvnost z GA4.

Jak zjistit vaší IP adresu?

Prvním krokem je zjistit vlastní IP adresu, kterou chcete z Analytics vyloučit. IP adresu můžete jednoduše zjistit na webových stránkách www.mojeip.cz. Zkopírujte si svou IP adresu, abyste ji mohli použít v následujících krocích.

Účet v Google Analytics 4

Pro vyloučení vlastní návštěvnosti z GA4 se přihlaste do svého účtu Google Analytics a vyberte správný datový zdroj (Data Stream), pro který chcete provést změny. Pokud nevíte, jak se dostat do správce GA4, navštivte stránku analytics.google.com a přihlaste se pomocí svého Google účtu.

Jak vyloučit interní návštěvnost v GA4

Níže máte návod krok po kroku:

  • Přihlas se do Google Analytics
  • Otevři účet na kterém chceš interní návštěvnost nezapočítávat
  • Klikni vlevo dole na ozubené kolečko Správce
  • Klikni na Datové streamy
  • Klikni na datový stream daného webu
  • Klikni na Konfigurace nastavení značky
  • Klikni na Zobrazit vše
  • Klikni na Definování interní návštěvnosti
  • Klikni na Vytvořit
    • Zadej Název a IP adresu, kterou nechceš započítávat a vložte svojí zkopírovanou IP adresu
  • Klikni na Vytvořit

Máte hotovo. Pokud si nejste jistí, napište nám a my Vám rádi pomůžeme s nastavením GA4

Nastavení GA4

Chcete pomoci s nastavením GA4? Analytika je velmi důležitá a správné měření je základ. Napište nám.

Mohlo by vás zajímat

TikTok sice baví více, ale nejvíce se využívá Instagram

Instagram je nadále nejvíce využívaná sociální síť u teenagerů,  ale pro zábavu však radějí volí…

Jaký je rozdíl mezi Up-sell, cross-sell, down-sell

V oblasti marketingu a prodeje existuje mnoho strategií, které firmy využívají k maximalizaci svých příjmů…

TOP 10 trendů pro e‑commerce v roce 2024

V roce 2024 lze očekávat několik významných trendů v oblasti e-commerce, které zásadně ovlivní způsob,…

Konzultace ZDARMA

Vyberte si prosím způsob, jak s námi chcete komunikovat. Na výběr máte ze tří možností:

Kontaktovat telefonicky

nebo