PŘÍPADOVÁ STUDIE

Náborová a brand kampaň

Cover photo

Pro náborové kampaně je specifický sběr leadů, tj. potenciálních uchazečů o zaměstnání. Měřitelnost této marketingové aktivity je postavena na počtu odeslaných formulářů pro jednotlivá pracovní místa.

huhtamaki

Výrobce z Finska

Společnost Huhtamaki je přední výrobce papírových obalů a v České republice je jedničkou. Můžeme říci, že každý obal, karton na vajíčka, který máte doma je právě od této společnosti.

Náborová kampaň

Náborová kampaň byla postavena na skutečných příbězích lidí, kteří pracují ve společnosti. V tomto duchu došlo k nafocení prostředí a pracovníků včetně video upoutávky.

Cíl kampaně

Maximalizace počtu uchazečů při celkovém rozpočtu 25.000 Kč / měsíc za všechny marketingové kanály.

Obaly Huhtamaki
01
Koncept kampaně

Koncept kampaně postavený na stabilním zaměstnavateli v rámci náborové kampaně.

02
Příprava kreativy

Grafické zpracování bannerů pro marketingovou kampaň. Vyrobili jsme formáty pro Google, Seznam a sociální sítě.

03
Aktivace kampaně

Nastavení kampaní pro Google Ads a Facebooku

04
Reporting

Vyhodnocení výsledků kampaně.

Ukázka kreativy

Huhtamaki bannery
SHRNUTÍ VÝSLEDKŮ

Shrnutí kampaně hodnotí období leden 2023, které přineslo 48 uchazečů při ceně 440 Kč za jednoho uchazeče. Celkově se reklama zobrazila v počtu přes 500 tis. impresí v rámci podpory značky.

impresí
0
Prokliků
0
uchazečů
0
cena za 1 uchazeče
0
Investice
0

Správa sociálních sítí

Komplexní správa sociálních sítí Facebook a Instagram pro Huhtamaki. Součástí je tvorba pravidelného publikačního plánu na měsíc dopředu, který klient schvaluje. Dle tohoto plánu se vytváří a zveřejňují příspěvky.

Webové stránky

V rámci plánovaných náborových aktivit jsme realizovali speciální webové stránky pro prezentaci firemního prostředí a benefitů, které společnost nabízí.

Potřebujete úspěšný online marketing?
Konzultace ZDARMA

Vyberte si prosím způsob, jak s námi chcete komunikovat. Na výběr máte ze tří možností:

Kontaktovat telefonicky

nebo