Pro náborové kampaně je specifický sběr leadů, tj. potenciálních uchazečů o zaměstnání. Měřitelnost této marketingové aktivity je postavena na počtu odeslaných formulářů pro jednotlivá pracovní místa.
Společnost Huhtamaki je přední výrobce papírových obalů a v České republice je jedničkou. Můžeme říci, že každý obal, karton na vajíčka, který máte doma je právě od této společnosti.
Náborová kampaň byla postavena na skutečných příbězích lidí, kteří pracují ve společnosti. V tomto duchu došlo k nafocení prostředí a pracovníků včetně video upoutávky.
Maximalizace počtu uchazečů při celkovém rozpočtu 25.000 Kč / měsíc za všechny marketingové kanály.
Koncept kampaně postavený na stabilním zaměstnavateli v rámci náborové kampaně.
Grafické zpracování bannerů pro marketingovou kampaň. Vyrobili jsme formáty pro Google, Seznam a sociální sítě.
Nastavení kampaní pro Google Ads a Facebooku
Vyhodnocení výsledků kampaně.
Shrnutí kampaně hodnotí období leden 2023, které přineslo 48 uchazečů při ceně 440 Kč za jednoho uchazeče. Celkově se reklama zobrazila v počtu přes 500 tis. impresí v rámci podpory značky.
Komplexní správa sociálních sítí Facebook a Instagram pro Huhtamaki. Součástí je tvorba pravidelného publikačního plánu na měsíc dopředu, který klient schvaluje. Dle tohoto plánu se vytváří a zveřejňují příspěvky.
V rámci plánovaných náborových aktivit jsme realizovali speciální webové stránky pro prezentaci firemního prostředí a benefitů, které společnost nabízí.
Vyberte si prosím způsob, jak s námi chcete komunikovat. Na výběr máte ze tří možností:
Kontaktovat telefonicky
nebo