PŘÍPADOVÁ STUDIE

Generování leadů

Bioklimatická pergola FUTUROL

Generování leadů je zaměřená kampaň a celkově marketing na získávání nových potenciálních zákazníků. Hlavním ukazatelem úspěšnosti jednotlivých marketingových aktivit je počet získaných leadů za dané období.

Futurol reklama
Logo

FUTUROL

Ryze český výrobce pohyblivých pergol. Na českém trhu se řadí mezi jediného výrobce bioklimatické pergoly s rovnou střechou. Precizní patentovaná technologie a kvalita materiálů posouvá pergoly na novou úroveň. Společnost k dnešnímu dni operuje na českém, slovenské a rakouském trhu.

Konfigurátor

Na míru vytvořený konfigurátor přináší zákazníkům přináší jasnou představu o tom, jak bude vypadat jejich pergola, kterou si jednoduše konfigurujete od začátku sami. Součástí bylo i vytvoření 3D scény a médelů.

3D model
3D model
3D model

Cíl marketingu

Maximalizace leadů při stanoveném rozpočtu – tvoří 80%

Budování povědomí o značce – tvoří 20%

Dlouhodobost a efektivita

Od začátku spolupráce, která se datuje k 1. 3. 2023 jsme navýšili komunitu na sociálních sítích o více než 2400% a průměrný počet leadů za měsíc se pohybuje okolo hodnoty 138.

Facebook fanoušci
Počet leadů

Ukázka kreativy

Mimo reklamní aktivity je součástí i správa sociálních sítí.

FUTUROL příspěvky
DATA ZA DANÉ OBODBÍ KAMPANĚ

Hodnocení období od 1. 3. 2021 – 30. 4. 2011

Zde můžete vidět, jakých jsme dosáhli čísel už na samotném začátku spolupráce, která započala 1. 3. 2021. Za pouhé dva měsíce jsme dokázali přinést zajímavé výsledky s kterými pokračujeme i nadále.

nových fanoušků
+
nových leadů
+ 0
potvrzených realizací
+ 0
Získáme i vám nové zákazníky

Jedna odpověď

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Konzultace ZDARMA

Vyberte si prosím způsob, jak s námi chcete komunikovat. Na výběr máte ze tří možností:

Kontaktovat telefonicky

nebo