PŘÍPADOVÁ STUDIE

Jihočeský Platan

Zákazník nás oslovil s požadavkem na přípravu kampaně na podporu povědomí o produktu Platan 11, který je nejprodávanějším pivem z portfolia značek Pivovarů Lobkowicz. Cílem kampaně bylo zvýšit povědomí o značce, posílit její identitu a podpořit prodeje.

Průzkum trhu

Chuť zvítězila u spotřebitelů piva Platan 11 v podílu 38%. V komunikační lince hraje hlavní roli “pravá chuť Jižních Čech

Ta pravá chuť

Na základě provedeného průzkumu trhu o pivu Platan 11 jsme zjistili, že lidé si toto pivo často spojují s jihočeským regionem. Pro mnohé také evokuje vzpomínky na příjemné chvíle strávené na dovolené.

Průzkum trhu

Turista s láskou k pivu

Průzkum trhu a data o chování zákazníků na webu ukázaly, že cílová skupina se nachází ve věku 35–65 let. Na základě tohoto průzkumu je naším typickým zákazníkem turista s oblibou v pivu, převážně muž okolo padesátky, přičemž muži tvoří 70 % podílu konzumentů piva.

Pivo

Klíčový vizuál Jižních Čech

Mezi typická místa jihočeského regionu patří Holašovice s tradičními domy, Český Krumlov a Třeboň se svými rybníky. Všechny tyto tři rysy tvořily základ klíčového vizuálu.

Holešovice
Krumlov
KV1
KV2
KV3

Webové stránky se soutěží

Na míru vytvořený konfigurátor přináší zákazníkům přináší jasnou představu o tom, jak bude vypadat jejich pergola, kterou si jednoduše konfigurujete od začátku sami. Součástí bylo i vytvoření 3D scény a médelů.

3D model
3D model
3D model

Cíl marketingu

Maximalizace leadů při stanoveném rozpočtu – tvoří 80%

Budování povědomí o značce – tvoří 20%

Dlouhodobost a efektivita

Od začátku spolupráce, která se datuje k 1. 3. 2023 jsme navýšili komunitu na sociálních sítích o více než 2400% a průměrný počet leadů za měsíc se pohybuje okolo hodnoty 138.

Facebook fanoušci
Počet leadů

Ukázka kreativy

Mimo reklamní aktivity je součástí i správa sociálních sítí.

FUTUROL příspěvky
DATA ZA DANÉ OBODBÍ KAMPANĚ

Hodnocení období od 1. 3. 2021 – 30. 4. 2021

Zde můžete vidět, jakých jsme dosáhli čísel už na samotném začátku spolupráce, která započala 1. 3. 2021. Za pouhé dva měsíce jsme dokázali přinést zajímavé výsledky s kterými pokračujeme i nadále.

nových fanoušků
+
nových leadů
+ 0
potvrzených realizací
+ 0
Získáme i vám nové zákazníky
Konzultace ZDARMA

Vyberte si prosím způsob, jak s námi chcete komunikovat. Na výběr máte ze tří možností:

Kontaktovat telefonicky

nebo