Brand kampaně jsou velmi efektivním nástrojem pro rozvoj vaší značky a budování povědomí o vašich produktech či službách. Typické pro brand kampaně a vyhodnocení efektivity je počet impresí a prokliků.
Snadné vaření přináší do českých kuchyní kvalitní a chutné produkty, které si dokáže uvařit doma naprosto každý! Zapékací rolka vyrobena z kvalitního českého vepřového masa je toho důkazem. Stačí hodit do trouby a máte skvělý oběd.
Tato případová studie se věnuje uvedení nového produktu na trh, kdy cílem je budování povědomí o produktu. Délka kampaně 33 dnů v Q4/2022.
Maximalizace impresí při rozpočtu do 300 000 Kč.
Klientovi jsme představili koncept kampaně na budování povědomí pro Q4/2022.
Grafické zpracování bannerů pro marketingovou kampaň. Vyrobili jsme formáty pro Google, Seznam a sociální sítě.
Nastavení kampaní pro Google Ads a Facebooku
Vyhodnocení výsledků kampaně.
Kampaň běžela v horké fázi roku, kdy jsou reklamní prostory dražší, ale i přesto dokázala vygenerovat přes 12,7 mil. impresí při ceně 21,99 Kč za 1000 zobrazení. Zároveň speciální stránku o novém produktu navštívilo více něž 9 600 návštěvníků.
Vyberte si prosím způsob, jak s námi chcete komunikovat. Na výběr máte ze tří možností:
Kontaktovat telefonicky
nebo