Instagram přišel nedávno s novou funkcí Collabs, kdy mohou dva uživatelé sdílet tentýž příspěvek naráz. Co přesně tento
nový prvek umí? Jak ho aplikovat na svém instagramovém účtu? K čemu ho můžete využít ve své online strategii? To vše se dozvíte v našem článku.
Collabs prvek umožňuje uživatelům Instagramu přizvat dalšího uživatele ke spolupráci na svém příspěvku nebo reels jako dalšího autora. Ke sdílení společného obsahu musí druhý autor přijmout pozvání. Autoři jsou zobrazeni rovnoprávně, oba dva jsou informování o počtu sesbíraných společných reakcí u příspěvku. Nespornou výhodou je velký zásah na obou profilech. Nutno podotknout, že spolupráce jde s více účty, ale v jednom postu lze použít pouze dva účty.
You 🤝 Me
— Instagram (@instagram) October 19, 2021
We’re launching Collabs, a new way to co-author Feed posts and Reels.
Invite an account to be a collaborator:
✅Both names will appear on header
✅Share to both sets of followers
✅Live on both profile grids
✅Share views, likes and comments pic.twitter.com/0pBYtb9aCK
Pro aplikaci na Instagramu je důležité, aby obsah postu ladil s identitou obou účtu a zásah tak měl úspěch, pak už jen stačí provést následující kroky:
1) Vytvořit příspěvek.
2) Kliknout na Označit lidi.
3) Kliknout na Pozvat spolupracovníka.
4) Vyhledat danou osobu a potvrdit.
5) Daná osoba musí přijmout přizvání ke spolupráci.
Poté bude příspěvek viditelný na obou profilech.
Pokud Vám někdo pošle žádost o spolupráci na jeho postu ve feedu či na reels, obdržíte pozvánku v soukromých zprávách. Ve zprávě kliknete na „zobrazit pozvánku“, poté na „kontrola“ a vyberete „přijmout“.
Díky dvojímu sdílení bude mít příspěvek větší zásah na relevantní publikum. Oba autoři mají přístup ke stejným
datům – stejný počet like, komentářů, sdílení, zhlédnutí. Pozor, při placené spolupráci je ale potřeba pořád dodržovat pravidla stanovená pro tento typ spolupráce.
Napište nám a rádi s vámi probereme možnosti pro růst vašeho podnikání v online prostředí.
Instagram je nadále nejvíce využívaná sociální síť u teenagerů, ale pro zábavu však radějí volí…
V oblasti marketingu a prodeje existuje mnoho strategií, které firmy využívají k maximalizaci svých příjmů…
V roce 2024 lze očekávat několik významných trendů v oblasti e-commerce, které zásadně ovlivní způsob,…
Vyberte si prosím způsob, jak s námi chcete komunikovat. Na výběr máte ze tří možností:
Kontaktovat telefonicky
nebo