Nová funkce Instagram Collabs

Už jste slyšeli o nově spuštěné funkci na Instagramu?

Instagram přišel nedávno s novou funkcí Collabs, kdy mohou dva uživatelé sdílet tentýž příspěvek naráz. Co přesně tento
nový prvek umí? Jak ho aplikovat na svém instagramovém účtu? K čemu ho můžete využít ve své online strategii? To vše se dozvíte v našem článku.

Co si představit pod instagramovým prvkem Collabs?

Collabs prvek umožňuje uživatelům Instagramu přizvat dalšího uživatele ke spolupráci na svém příspěvku nebo reels jako dalšího autora. Ke sdílení společného obsahu musí druhý autor přijmout pozvání. Autoři jsou zobrazeni rovnoprávně, oba dva jsou informování o počtu sesbíraných společných reakcí u příspěvku. Nespornou výhodou je velký zásah na obou profilech. Nutno podotknout, že spolupráce jde s více účty, ale v jednom postu lze použít pouze dva účty.

Jaké jsou kroky pro aplikaci na Vašem instagramovém účtu?

Pro aplikaci na Instagramu je důležité, aby obsah postu ladil s identitou obou účtu a zásah tak měl úspěch, pak už jen stačí provést následující kroky:

1) Vytvořit příspěvek.

2) Kliknout na Označit lidi.

3) Kliknout na Pozvat spolupracovníka.

4) Vyhledat danou osobu a potvrdit.

5) Daná osoba musí přijmout přizvání ke spolupráci.

Poté bude příspěvek viditelný na obou profilech.

Jak přijmout spolupráci na příspěvku?

Pokud Vám někdo pošle žádost o spolupráci na jeho postu ve feedu či na reels, obdržíte pozvánku v soukromých zprávách. Ve zprávě kliknete na „zobrazit pozvánku“, poté na „kontrola“ a vyberete „přijmout“.

Jaké jsou výhody příspěvků o spolupráci?

Díky dvojímu sdílení bude mít příspěvek větší zásah na relevantní publikum. Oba autoři mají přístup ke stejným

datům – stejný počet like, komentářů, sdílení, zhlédnutí. Pozor, při placené spolupráci je ale potřeba pořád dodržovat pravidla stanovená pro tento typ spolupráce.

Konzultace ZDARMA

Napište nám a rádi s vámi probereme možnosti pro růst vašeho podnikání v online prostředí.

Mohlo by se Vám líbit

TikTok sice baví více, ale nejvíce se využívá Instagram

Instagram je nadále nejvíce využívaná sociální síť u teenagerů,  ale pro zábavu však radějí volí…

Jaký je rozdíl mezi Up-sell, cross-sell, down-sell

V oblasti marketingu a prodeje existuje mnoho strategií, které firmy využívají k maximalizaci svých příjmů…

TOP 10 trendů pro e‑commerce v roce 2024

V roce 2024 lze očekávat několik významných trendů v oblasti e-commerce, které zásadně ovlivní způsob,…

Konzultace ZDARMA

Vyberte si prosím způsob, jak s námi chcete komunikovat. Na výběr máte ze tří možností:

Kontaktovat telefonicky

nebo