Nejspíše i Vy máte tendenci do online reklam dávat emoji 🙂, ale pomáhají nebo škodí? 🤔
Dále z výzkumu vyplynulo, že texty reklamních sdělení by měly být spíš kratší – 51 % respondentů uvedlo, že čte pouze maximálně tři řádky a 16 % lidí naopak uvedlo, že testům nad bannery nevěnuje žádnou pozornost. Z przkumu vychází, že nejdůležitější sdělení je vhodné umístit do banneru, případně do headlinu odkazu.
Doprovodný text nad bannery (např. u sociálních sítí) čte jen minoritní skupina lidí. Pokud text obsahuje emoji (smajlíky), necelých 12 % respondentů takový text zcela odradí a 52 % lidí text s emoji nezaujme.
Pozornost uživatelů nejvíce přitahuje profesionální fotografie produktu (66,7 %), vtipná fotografie ve spojení s produktem a viditelná cena produktu.
Z pohledu obsahu nejvíce zaujme statická fotografie nebo statický banner (50 %), 30 % zaujme video a 18 % zaujmou animace. Remarketing pak zcela odrazuje 73 % lidí.
Průzkum se uskutečnil u 201 lidí z toho:61 % je ve věku 25-54 let. Dále 61 % z celkových 201 respondentů uvedlo, že má vysokoškolské vzdělání a 48,8 % jsou podnikatelé nebo manažeři.
Zdroj: zdroj: Digitaal.cz, N = 201
Vyberte si prosím způsob, jak s námi chcete komunikovat. Na výběr máte ze tří možností:
Kontaktovat telefonicky
nebo