Tento článek rozhodně není propagace či nějaké podsouvání daného nástroje, ale čistě uživatelské zkušenosti online marketingové agentury, která objevila v Marketing Miner skrytý dar. Prakticky se SEO řeší dnes a denně na všech frontách a všichni chceme být v prvních příčkách, ale tu příčku si musíme zasloužit. Google ani Seznam to nedává zadarmo, a tak jsme hledali a zkoušeli X nástrojů, které SEO revize a monitoringy řeší. Rozhodně si tu nebudeme povídat dojemný příběh o tom, jak Marketing Miner změnil náš svět, ale jak jsme začali měnit svět díky Marketing Miner.
Toto vnímáme jako opravdu skvělou záležitost, kdy stačí do vyhledávacího pole vložit URL, kterou chcete prověřit a Marketing Miner vám předloží data o daném webu. Tento nástroj lze využít pro monitoring konkurence tak, že se vloží do daného pole URL adresa, kterou chceme prolustrovat a následně se zobrazí veškerá data.
Kladete si otázku, jaká data? Zobrazí se informace o tom, jakou organickou návštěvnost má daný web a hlavně získáme informace k jednotlivým URL adres, které jsou nejvíce navštěvovány ve spojitosti s vyhledáváním.
Nástroj zobrazí všechny URL adresy, které mají vysokou návštěvnost a také identifikuje, na jaké pozici ve vyhledávání se nachází. Při analýze vás napadne věta: „Aha, takže oni mají článek na Fotobanky zdarma“, kde měsíční hledanost na Google je kolem 2900 dotazů a díky tomuto článku získají organicky 34 návštěv, což jsou uživatelé, kteří se při nejmenším dozví o nabízených službách.
Následně vás napadne něco ve smyslu: „Co kdybych udělal/a stejný článek?“ Bingo! Přesně tak! Není nic lepšího, než si daný článek konkurence otevřít a podívat se o čem píší a vytvořit podobný článek, ale zpracovaný vlastními slovy s klíčovými slovy, která jsou pro daný článek důležitá.
Praktický příklad: níže vidíte výstřižek z Marketing Mineru, kde si zadali doménu konkurenta X. Výsledky jsme seřadili podle počtu hledanosti a pozice ve vyhledávači. Můžete vidět, že hledanost například klíčového spojení „Co je to URL“ je přes 90 tis. měsíčně a konkurence je na tento dotaz na druhém mstě. Co nám brání v tom si daný odkaz otevřít a sepsat podobný článek? 🙂
NIKDY NEKOPÍRUJTE OBSAH Z JINÉHO WEBU A NEVYDÁVEJTE ZA VLASTNÍ. Vyhledávače poznají, že jde o duplicitní obsah a naopak to vašemu SEO uškodí.
Marketing Miner toho umí opravdu hodně a mohli bychom zde ukazovat další a další vychytávky, ale výše uvedený návod, jak si pomoci k lepší organice považujeme za klíčový. Doufám, že vám tento článek pomůže v monitoringu konkurence a v boji s ní.
Už nás opouštíte? Dejte nám šanci a MY VÁM DÁME SLEVU
Vyplňte poptávkový formulář a SLEVA je vaše!
Co můžeme pro vás udělat? Prosím vyplňte jednoduchý formulář a my se s vámi spojíme.