PŘÍPADOVÁ STUDIE

Zvýšení obratu e-shopu o 242% za 3 měsíce při PNO 20%

Kola

V této případové studií se budeme věnovat výkonnostnímu marketingu e-shopu, který prodává sortiment pro cyklisty jako jsou kola, elektrokola, oblečení a jiné. Hlavním cílem pro vyhodnocení úspěšnosti jsou prodeje na e-shopu vs. náklady na reklamu. Začátek spolupráce prosinec 2022.

Příspěvek na sociální sítě
Logo

Kolor

Kolor je přední prodejce vybavení pro cyklisty, nabízející širokou škálu kol, elektrokol a oblečení. Specializují se na prémiové značky, které zaručují kvalitu a spolehlivost. Jejich cílem je uspokojit potřeby všech cyklistů, od začátečníků až po profesionály. 

Jak to celé začalo?

Majitel společnosti se na nás obrátil na základě doporučení. Popsal nám aktuální stav od marketingu až po sortiment a marži. Cíl byl jasný a pochopitelný – navýšení prodejů a zisku. Ukazatel efektivity pro vyhodnocení se stanovilo PNO.

Potřebuji, aby se PNO pohybovalo pod 20%

01
Audit marketingu

Proběhlo několik schůzek, abychom navnímali stávající business

02
Správa sociálních sítí

Příprava publikačního plánu a pravidelné zveřejňování příspěvků na sociálních sítí o frekvenci 2x týdně.

03
PPC kampaně

Nastavení a spuštění kampaní v rámci Google, Facebooku a Seznamu na základě analýzy klíčových slov a business plánu klienta. 

04
E-mail marketing

Příprava content plánu a tvorba e-mailových šablon. Součástí strategie je i pravidelný e-mail marketing na frekvenci 1x až 2x měsíčně.

Cíl kampaně

PNO udržet pod hranicí 20%

Ukázka kreativy

bannery Kolor.cz
SHRNUTÍ VÝSLEDKŮ

Za první 3 měsíce spolupráce jsme zvýšili obrat e-shopu o 242%, při průměrném PNO 12% (požadovaných max. 20%). Reklama se zobrazila přes 3,1 mil. a přivedla na e-shop 32 800 návštěvníků.

Zvýšení obratu e-shopu
+ %
počet prokliků
0
impresí v mil.
0
Průměrné PNO
0
Investice
0 tis. Kč
Potřebujete úspěšný online marketing?
Konzultace ZDARMA

Vyberte si prosím způsob, jak s námi chcete komunikovat. Na výběr máte ze tří možností:

Kontaktovat telefonicky

nebo