V této případové studií se budeme věnovat výkonnostnímu marketingu e-shopu, který prodává sortiment pro cyklisty jako jsou kola, elektrokola, oblečení a jiné. Hlavním cílem pro vyhodnocení úspěšnosti jsou prodeje na e-shopu vs. náklady na reklamu. Začátek spolupráce prosinec 2022.
Kolor je přední prodejce vybavení pro cyklisty, nabízející širokou škálu kol, elektrokol a oblečení. Specializují se na prémiové značky, které zaručují kvalitu a spolehlivost. Jejich cílem je uspokojit potřeby všech cyklistů, od začátečníků až po profesionály.
Majitel společnosti se na nás obrátil na základě doporučení. Popsal nám aktuální stav od marketingu až po sortiment a marži. Cíl byl jasný a pochopitelný – navýšení prodejů a zisku. Ukazatel efektivity pro vyhodnocení se stanovilo PNO.
Potřebuji, aby se PNO pohybovalo pod 20%
Kopřiva, jednatel
Proběhlo několik schůzek, abychom navnímali stávající business
Příprava publikačního plánu a pravidelné zveřejňování příspěvků na sociálních sítí o frekvenci 2x týdně.
Nastavení a spuštění kampaní v rámci Google, Facebooku a Seznamu na základě analýzy klíčových slov a business plánu klienta.
Příprava content plánu a tvorba e-mailových šablon. Součástí strategie je i pravidelný e-mail marketing na frekvenci 1x až 2x měsíčně.
PNO udržet pod hranicí 20%
Za první 3 měsíce spolupráce jsme zvýšili obrat e-shopu o 242%, při průměrném PNO 12% (požadovaných max. 20%). Reklama se zobrazila přes 3,1 mil. a přivedla na e-shop 32 800 návštěvníků.
Vyberte si prosím způsob, jak s námi chcete komunikovat. Na výběr máte ze tří možností:
Kontaktovat telefonicky
nebo