TikTok sice baví více, ale nejvíce se využívá Instagram
Instagram je nadále nejvíce využívaná sociální síť u teenagerů, ale pro zábavu však radějí volí TikTok, vyplývá z průzkumu společnosti Piper Sandler.
Letošní průzkum společnosti Piper Sandler, která se dotázala 13,5 tisíce dospívajících v USA přináší tato data.
Přes 87 % dospívajících má Instagram. Naopak TikTok používá 79 % z nich. A Facebook spadl na 30 %.
Z pohledu zábavy teenageři raději volí TikTok (39 %), až poté Instagram (32 %).
Nutné je také zmínit rostoucí trend nakupování přímo na sociálních sítích. Zatímco loni na podzim s tím mělo zkušenosti jen 31 % dotázaných, letos na jaře 38 % a nyní už 41 %. Nejsilnější nákupní sociální sítí je TikTok, kterou volí 44 % nakupujících, poté Instagram (27 %). TikTok se svým prodejním konceptem Shop ostatně zdatně u mladých konkuruje i čínským e-shopům Temu a Shein. Za posledních šest měsíců na něm nakoupilo 28,5 % respondentů, na Temu jen 14 %, na Shein 35,2 %.
Článek vychází ze zdroje MediaGuru.